Skip to content

10.000 carti – intreaga arhiva

27 Mai 2014

De Craciun fii mai bun! :)))

Primiti cadou de la Mosul litera R-S: https://mega.nz/#!5hBzgYCT!tcRiKvrsesMkE3SzSMYdfxUrqx9kW00Lo39tP-fNrjA

Si daca ati fost cuminti primiti si litera T-Z !!!

https://mega.nz/#!o1Z1XaYC!c0KSyKgHYyhIDlE9pp_8mna6tXCCDPeYuezw1gK4Bgk

Si un an nou fericit alea alea…

 

Deoarece prima arhiva fost stearsa, o sa incerc sa re-incarc pe alte site-uri…

Deocamdata doar litera A :

https://archive.org/download/A_201405/a.zip – sau daca doriti doar un singur fisier accesati lista lor si de acolo lauti ce doriti: https://archive.org/download/A_201405/a.zip/

Surse alternative (e posibil sa contina reclame, recomand instalarea AdBlocPlus – https://adblockplus.org/ ) :

http://www.hotfiles.ro/download/a.zip/1123420

55 comentarii
  1. Carmen permalink

    MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carmen

    ________________________________

  2. Astept si restul literelor. Litera A este fantastica 🙂 Multumesc

  3. Ingrid permalink

    Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc din suflet! Sper să vină şi restul literelor, dacă şi când vei putea… 🙂

  4. Mirela Ghita permalink

    eu am reusit sa descarc prima arhiva, cea care continea in jur de 8.000 de carti…. era pana la litera R (inclusiv). mai ai si ceva dupa litera „R” ?

  5. Mirela Ghita permalink

    Multumesc mult!!!!
    Raman datoare!!! 🙂

    • Cristi permalink

      Salut! Imi poti trimite si mie cartile dupa litera R? Multumesc!

  6. Ingrid permalink

    Te rog, aş putea primi şi eu link-ul cu arhiva de după litera „R”?

    • Andreea permalink

      Şi eu l-aş vrea dacă se poate. Dar oricum, mulţumesc pentru cărţile până la litera R, eşti cel mai tare.

  7. Lucian permalink

    daca ai putea sa imi dai si mie acel link te voi pomeni frecvent in rugaciunile mele 🙂
    mii de multumiri, faci o treaba fantastica.

  8. Ingrid permalink

    Mulţumim anticipat!!! 🙂

  9. Da, multumim anticipat si asteptam incercand sa fim rabdatori! 🙂

  10. Poate cineva sa uploadeze arhiva din nou? Mii de lumtumiri …

  11. Sergiu permalink

    Salut! Sunt si eu interesat de colectia de 10000 de carti. Imi poti da un link de unde o pot descarca? Multumesc anticipat.

  12. Mirela Ghita permalink

    Asteptam…..:)
    cand ai timp, mi-as dori tare mult arhiva cu cartile dupa litera „R”…..
    Multumesc!!!

  13. Preda Mariana permalink

    Multumesc tare mult. Am reusit si eu da download-ez, dar numai litera „a”. Cum ai reusit, Mirela Ghita, pana la litera „r”? Te rog frumos sa imi spui si mie, cand ai timp.

    • Mirela Ghita permalink

      a fost postata intraga arhiva (de la litera A pana la litera R) la un moment dat si am luat-o atunci…. astept continuarea.
      Da-mi adresa de mail si ti-o trimit.

    • Mirela Ghita permalink

      a fost la un moment dat toata arhiva(de la A la R inclusiv) si am reusit sa o iau atunci… acum astept continuarea… 🙂
      da-mi mail-ul tau si incerc sa ti-o trimit.

  14. Ștefan permalink

    Spațiu pentru cărți pe unkcloud: http://www.copy.com = 15 gb gratuit

  15. Mirela Ghita permalink

    incerc sa-ti trimit cu fastupload… incarca destul de greu ca are 2 gb… 🙂

  16. Mirela Ghita permalink

    inca nu. s-a oprit spre final de fiecare dat cand incercam sa incarc. mai incerc azi…
    am si fost o perioada in concediu. daca nu reusesc nici azi, gasesc alta solutie.

  17. Mirela Ghita permalink

    acum incerc sa incarc…. sper sa mearga….

  18. Mirela Ghita permalink

    am trimis un mail…. sper ca merge… nu stiu daca m-am descurcat… 🙂

    acum asteptam continuarea…. de la litera „R”…

    • Ionela permalink

      Multumesc mult Mirela …. Abia acuma m-am intors din vacanta si am vazut postul tau ….

  19. Mirela Ghita permalink

    @indexofcarti
    poti sa incarci si tu continuarea? de la litera „R”?
    te rugam frumos… 🙂
    asteptam….

  20. Mirela permalink

    Vreau si eu continuarea colectiei de la „R”. Multumesc!

  21. As vrea si eu continuare de la litera R. Multumesc frumos!

  22. petru permalink

    multumesc frumos. minunat

  23. As putea avea si eu un link cu continuarea colectiei ,de la R incolo.Adresa mea este : tiberiuback@yahoo.com

  24. dinu permalink

    multumesc mult!!!!!!!!!

  25. P D permalink

    Buna
    Stie cineva ce s-a mai intamplat cu arhiva dupa litera R

  26. Cristi permalink

    As dori sa primesc continuarea colectiei de la R. Multumesc!
    PS: extraordinara colectie!

  27. Cristina permalink

    Salut! As dori si eu restul cartilor de la R la Z, daca le ai! Multumesc anticipat!

  28. Marius permalink

    @Mirela – ai reusit sa obtii si continuarea colectiei de la litera R? Daca da, mi-o poti trimite si mie te rog? Multumesc

  29. Stefan permalink

    bunaa.mai poate cineva sa mi trimita si mie de la litera R: VA ROG MULT DE TOT. stefcapraru@hotmail,com

  30. Catalin permalink

    Salut!As dori,daca se poate,continuarea colectiei de la litera „R” pana la final.Astept raspunsul tau si iti multu
    mesc anticipat!

  31. wanoo21 permalink

    Multumesc mult, dar spuneti-mi va rog, ele nu sunt protejate cu drepturile de autor?

Trackbacks & Pingbacks

  1. 10 site-uri de unde poti descarca gratuit carti in format pdf | Colectionarul
  2. In ce locuri sigure poti gasi carti de citit in format PDF? | Carti de citit

Lasă un răspuns

