Skip to content

Scapa de pietre la ficat si fiere (Andreas Moritz)

27 Iunie 2014

Imagine

Update 20.11.2014: un prieten a pus aceasta carte online! O pueti gasi pe site-ul sau la http://pastebin.com/7tLWZnW9  (acolo trebuie sa copiati linkurile).

Un prieten are aceasta carte in format PDF.

Cine o doreste sa lase un mesaj si prietenul meu i-o va trimite pe mail. Nu e nevoie sa precizati mailul in mesaj, ci doar sa lasati comentariu.

1 sept. 2014: Prietenul meu a trimis-o tuturor celor care au comentat ! 🙂

From → Carti, PDF

24 comentarii
  1. pavel permalink

    La moment nu am posibilitate sa o procur dar am inteles ca ma poate ajuta in privinta sanatatii…voi fi f recunoscator da o expefiati..ms anticipat

  2. Buna ziua. As dori si eu cartea, va rog.

  3. irene permalink

    Doresc aceasta carte in format pdf.Aveti si alte carti scrise de Andreas Moritz?
    Multumesc!

  4. Matei permalink

    Buna ziua, vreau sa citesc si eu aceasta carte,
    Scapa-de-pietre-la-ficat-si-fiere-Andreas-Moritz.

    Va ultumesc.

  5. Oțelea permalink

    Am citit despre carte și sunt dornic să o parcurg deoarece e folositoare. Mulțumesc anticipat!

  6. Doresc si eu aceasta carte daca se mai poate trimite , multumesc.

  7. olga permalink

    imi trmiti si mie aceasta carte

  8. Daniel permalink

    Am si eu nevoie de carte. Multumesc!

  9. catalin permalink

    Pot sa primesc si au o cople?

  10. Dumitru permalink

    Am facut cura si o recomand cu caldura tuturor, rezultatele sunt uimitoare.
    Daca imi puteti trimite cartea…nu pot decat sa va multumesc…

  11. Mark permalink

    Bună ziua!
    Vă rog să-mi trimiteţi această carte. Vă mulţumesc!
    O zi bună în continuare!

  12. Doresc si eu aceasta carte in format pdf. Multumesc

  13. Buna.Sunt foarte interesat sa ciesc aceasta carte si sa ma apuc de curele oferite.Va rog sa imi trimiteti si mie aceasta carte daca o aveti la dispozitie.multumesc

  14. Ionut S. permalink

    Felicitari pentru efortul pe care il depuneti pentru a creea aceasta baza de carti, oricui, online.

    As dori si eu aceasta carte. Multumesc!

  15. Nicoleta Buga permalink

    Buna ziua,

    Imi puteti trimite si mie cartea, va rog?
    Multumesc

  16. Ludmila permalink

    Buna ziua, vreau sa citesc si eu aceasta carte.Va rog sa imi trimiteti si mie cartea daca se mai poate. Mulțumesc.

  17. pop permalink

    as dori si eu cartea
    va multumesc

  18. Nicu permalink

    As vrea și eu cartea dacă se poate în format PDF.Multumiri.!!!

  19. POPA VASILE permalink

    Doresc si eu carte in format PDF. Va multumesc

Lasă un răspuns

